مصطفی برزگر
بهسازی جاده ها مطالبه ای جدی است؛
مردم این منطقه کاملا محروم برای کارهای اداری مجبورند بجای مسیر ۱۵ دقیقه ای، مسیر تقریبا یکساعته را به سمت پل گاومیشان و سپس پلدختر را طی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۰۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روستای گرزلنگر در بخش ماژین شهرستان دره شهر بیش از ده روز است که با مسدودی مسیرهای تردد پس از بارشهای اخیر مواجه شده است.

مردم این منطقه کاملا محروم برای کارهای اداری مجبورند بجای مسیر ۱۵ دقیقه ای، مسیر تقریبا یکساعته را به سمت پل گاومیشان و سپس پلدختر  را طی کنند.

البته این مسیر پر پیچ و خم و خطرناک نیز به دلیل ریزش در حد عبور یک وسیله نقلیه باز است که کار را برای مردم گرزلنگر نیز سخت کرده است.

متاسفانه دپوی مصالح ساختمانی بجای مانده از مرمتهای بیشماردهانه پل تردد این روستا به سمت مرکز بخش مسدود و با عبور سیلاب کل این پل در حال تخریب قرار دارد.

مسلما حفظ و نگهداری راهها مهمتر از احداث آنهاست زیرا هم باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع میشود و هم در شرایط موجود تأمین منابع برای احداث پلها اگه به کلی تخریب شوند بسیار دشوار است .

حال مردم روستای گرزلنگر بعد از ۱۰ روز همچنان در بن بست قرار داشته و در صورت بروز کوچکترین مشکل در این روستا خدمات دهی به انها میسر نمی باشد.

قطعا در طول این سالها برای بازگشایی مسیرهای این منطقه زحمات زیادی کشیده شده اما این کارها به دلیل موقتی بودن هیچ تاثیری در رفع مشکل همیشگی گرزلنگر ندارد.

امیدواریم فرماندار، بخشدار، اداره راه و راهداری همانند روستای چمنمشت بفکر تخصیص اعتبار و رفع مسدودیتهای جاده ای این روستای نخبه پرور باشند تا اهالی ان نیز بتوانند نفس راحتی بکشند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار