خبرهای داغ:
رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان:

مردم در صورت مشاهده تخلف با سامانه شبانه روزي 124 تماس بگيرند

رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان با بيان اينكه گزارشات مردمي مي تواند منجر به كنترل دقيق تر بازار در اين ايام شود گفت: مردم مي توانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه شبانه روزي 124 تماس بگيرند
کد خبر: ۹۰۹۰۶۱۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، بهروز اسودی اظهار داشت: بیش از ۲۰ اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر بازار‌های شب یلدا در شهرستان‌های مختلف این استان آغاز به کار کردند.
وی افزود: متخلفین پس از تشکیل پرونده به سرعت در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته و با آن‌ها مطابق قوانین برخورد می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۵۴ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی در این ایام بر بازار شب یلدا نظارت دارند گفت: اکیپ‌های نظارتی مشترک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی راه‌اندازی و بازار‌های استان سمنان را پایش می‌کنند.
اسودی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که در روز‌های آتی تعداد گشت‌های نظارتی در استان سمنان نیز افزایش یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رصد قیمت کالا‌های پرمصرفی همچون آجیل و شیرینی و همچنین تره‌بار و میوه‌هایی همچون انار و هندوانه خبر داد وادامه داد: همکاری مردم و گزارش‌های مردمی می‌تواند نقش مهمی در کنترل بازار و جلوگیری از گران‌فروشی در این ایام داشته باشد.
اسودی خاطرنشان کرد: آمادگی شبانه‌روزی سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به صورت شبانه روزی برای دریافت گزارش‌های مردمی مشغول به کار هستند؛ مردم می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به همکاران ما اطلاع دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پایان بیان کرد: به همه گزارش‌های مردمی و شکایات در اسرع وقت رسیدگی و با عوامل تخلف به شدت برخورد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها