سید ساجد یعقوبی
معاون تعلیم و تربیت سپاه استان اردبیل:
معاون تعلیم و تربیت سپاه استان حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با حضور ۸۵۰ نفر از مربیان و سرگروه‌های ارکان شجره طیبه صالحین همزمان با سراسر استان اردبیل مسابقه حضوری احکام شجره طیبه صالحین استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
مسابقه حضوری آموزش مصور احکام در استان اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد علمداری فر با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای رشد و تعالی ارکان صالحین و رشد محتوایی و علمی ارکان شجره طیبه صالحین، معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) به صورت ابتکاری برنامه مکاتبه و اندیشه را اجرا نمود که تعدادی کتاب در بین سرگروه‌ها و مربیان توزیع میشه که در زمان خاص آن را مطالعه می‌کنند.

وی افزود: آزمون کتاب‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات حضوری کتاب آموزشی احکام مصور انتخاب گردیده که شهریور ماه به ارکان صالحین تحویل داده شده که این آزمون همزمان در سرتاسر استان اردبیل با ۸۵۰ نفر مربی و سرگروه شرکت کننده برگزار گردید.
 
علمداری فر گفت: مسابقه احکام مصور شهرستان اردبیل همزمان با سراسر استان در حسینه ثار الله سپاه حضتر عباس(ع) استان برگزار گردید.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس علیه السلام گفت: به صد نفر از شرکت کنندگانی که حائز کسب ۸۰ امتیاز از صد امتیاز باشند جوایز نفیسی همچون کمک هزینه مشهد مقدس اهداء خواهد گردید.

مسابقه آموزش مصور احکام در خلخال برگزار شد


مسابقه حضوری آموزش مصور احکام در استان اردبیل برگزار شد
 
همزمان با سراسر استان اردبیل با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت کننده از سرگروه‌های و مربیان صالحین مسابقات حضوری کتاب آموزشی احکام مصور در مصلی امام خامنه ای این شهرستان برگزار گردید.
ارسال نظرات