خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی است و اگر در این زمینه تقویت شویم در همه زمینه ها رشد خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۲۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ علی جهانشاهی عصر امروز در مراسم پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج از نیروهای کادر ارتش جنوب غرب کشور که در تالار مهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد:ازدواج کارکنان و فرزندان کارکنان نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب یکی از اقدامات شایسته بوده که به همت فرماندهی نزاجا محقق شده است .
وی با اشاره به طرح لبیک نیروی زمینی ارتش با مقام معظم رهبری، افزود: ۳۰ طرح با عنوان لبیک یا امام خامنه ای تنظیم شده است که این طرح ها برای ارتقاء آموزش، تقویت، ارتقاء معیشت و روحیه و انگیزه در کارکنان است.
جهانشاهی نیروی انسانی را یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی است و بیان کرد: اگر در این زمینه تقویت شویم در همه زمینه ها رشد خواهیم داشت.
وی طرح پیوندهای آسمانی را بیست و یکمین طرح لبیک امام خامنه ای برشمرد و افزود: در این طرح به کلیه کسانی که می خواهند ازدواج کنند کمک می شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این هفتمین مراسم در سطح قرارگاه های نزاجا در کشور است و به نیروهایی که دختر در آستانه ازدواج دارند ۲۰ میلیون تومان وام با سود کم داده می شود.
وی ادامه داد: بیش از هفت هزار خانه سازمانی در سطح نیروی زمینی و هماهنگی با فرماندهی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق محروم احداث می شود و در سایر حوزه ها کارهای خوبی نیز در حال انجام است.
جهانشاهی تأکید کرد: ارتقاء معیشت کارکنان بخصوص مسکن آن ها از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه ازدواج در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: اگر ازدواج بر اساس معیارهای اسلامی باشد بی شک باعث آسایش و صلح و صفا می شود .‌
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش اولین عامل سازگاری را اخلاق اسلامی است دانست و گفت: رعایت اخلاق اسلامی یکی از بناهای اصلی است.

کد خبر 4486944

ارسال نظرات
پر بیننده ها