رئیس سازمان بسیج اصناف کشور مطرح کرد:

اعلام آمادگی بسیج اصناف در حل مشکلات راه و شهرسازی

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور همانند مویرگ‌های خون رسانی عمل می‌کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.  
کد خبر: ۹۰۹۰۶۵۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ غلام‌رضا حسن پور شب گذشته در اولین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد که به همت سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی در تالار تربیت مشهد در تبیین مقام شهدا  اظهار داشت: درباره عظمت شهدا هیچ کس نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. شخصیت شهدا در راس همه شخصیت‌ها والاترین است. شهدا مشکل جامعه را حل و به مردم سود رسانده و می‌رسانند.  یکی از برکات شهدا ایجاد امنیت در جامعه است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ شهید راننده تقدیم اسلام شده است، ادامه داد: شهدای حمل و نقل  در این دنیا گمنام و بی‌نام هستند و شهدای بی‌نام در مرتبه بالاتری از دیگر شهدا قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان داشت: اگر به کارنامه حمل و نقل در ۴۰ سال گذشته بنگرید شاهد افزایش ۶ برابری راه‌های کل کشور  و افزایش ۵۰۰ برابری راه‌های اسفالت روستایی هستید که این از افتخارات بزرگ حمل و نقل و راهداری است.

وی به تاثیر حمل و نقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور همانند مویرگ‌های خون رسانی عمل می‌کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.  

حسن‌پور تصریح کرد: در سال ۹۷ دشمن تلاش کرد از طریق فضای مجازی رانندگان  با اعتصاب در مقابل نظام علم کند، اما با بصیرت این قشر زحمتکش نتوانست به هداف خود برسد. دشمن اگر می‌دانست که چقدر ما از قشر راننده برای حفظ نظام و انقلاب شهید داده‌ایم هیچ وقت اجازه چنین کاری را به خود نمی‌داد.

وی ادامه داد: راننگان ما در اوج مشکلات باز هم یک وجب از خاک کشورشان را به بیگانگان نمی‌دهند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور ابراز داشت: وظیفه ما مسئولین این است که  اندوه مردم را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی برطرف و به مشکلات آنان رسیدگی نماییم. اگر مسئولین نتوانند به مردم کشورشان سود برسانند و مشکلات آنان را حل کنند در قبال مسئولیت که به آنان واگذار شده پاسخگو هستند.

وی در پایان گفت: ما به عنوان بسیج اصناف در همه سطوح در خدمت دولت هستیم که همه مشکلات را برطرف کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها