مسوول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: بسیاری از فعالان رسانه‌ای استان قم با مشکلات معیشتی و مسائل مختلفی روبه‌رو هستند که نیاز است بیش از پیش به حمایت از آنها خصوصا در زمینه رفاهی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۸۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج  مهدی تاجیک با حضور در دفتر انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم، ضمن بازدید از روند فعالیت‌های این انجمن، از زحمات و تلاش‌های هادی دریس رئیس هیات مدیره این انجمن در برگزاری اردوی خانوادگی اصحاب رسانه استان به مشهد مقدس تقدیر کرد.

وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه در این استان تصریح کرد: بسیاری از فعالان رسانه‌ای استان قم با مشکلات معیشتی و مسائل مختلفی روبه‌رو هستند که نیاز است بیش از پیش به حمایت از آنها، خصوصا در زمینه رفاهی پرداخت.

در پایان این نشست مسوول سازمان بسیج رسانه استان قم با تقدیم لوح تقدیری از تلاش‌های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی تقدیر کرد.

در تقدیرنامه تاجیک خطاب به رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران قم آمده است: پیرو برگزاری موفقیت آمیز برنامه سفر پربار و معنوی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم به مشهد مقدس که در نتیجه پیگیری‌های مستمر جنابعالی و سایر همکاران در آن تشکل حاصل گردید، بدینوسیله لازم می‌دانم از تلاش مجدانه و زحمات بی شائبه شما در این خصوص تشکر و قدردانی نمایم.

از درگاه ایزد منان دوام توفیق شما و سایر اعضای آن انجمن در مسیر ارائه خدمات صنفی و رفاهی به اصحاب رسانه را مسئلت دارم.

 

ارسال نظرات