خبرهای داغ:
"قدرت الله مهدیخانی" مدیرکل مدیریت بحران چهارشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ در سامانه سامد با شماره تماس 111، پاسخگوی تلفنی مردم شریف استان است
کد خبر: ۹۰۹۰۷۰۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم ،قدرت الله مهدیخانی چهارشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ درمرکز سامد حضور پیدا نموده و پاسخگی سوالات مردمی خواهد بود.
گفتنی است : سامانه سامد فرصتی است برای مردم تا بتوانند به نمایندگان دولت شکایات ، درخواستها ، گزارشات ، مشاوره ، راهنمایی و ارائه ایده و پیشنهادات خود را انعکاس دهند.
دراین سامانه ارتباط مردم و دولت فرآیندی الکترونیکی است که به دولت یاری می رساند تا از عملکرد دستگاههای اجرایی، انطباق آن با شاخص ها و استانداردهای کمی و کیفی آگاهی بیشتری داشته باشد و نهایتا دستگاههای نظارتی بتوانند با کمک این سامانه (111) سنجش و ارزش گذاری عملکرد اجرایی در سه سطح سازمان، مدیران و کارکنان بهتر و مستندترانجام گیرد.
افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی ، تقویت و اعتماد مردم به دولت و نیز افزایش رضایت مردمی از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی مدیران ارشد استانی به مردم از جمله اهداف مرکز ارتباط مردمی (سامد) استان قزوین است.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها