در پی حذف بودجه پروژه‌های آب‌رسانی به استان اصفهان مطرح شد:
اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان در حمایت از استعفای نمایندگان مجلس استان بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۲۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن بیانیه اساتید بسیجی استان اصفهان به شرح زیر است : 

 

بسمه تعالی

 

اصفهان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان یکی از پایگاه‌های اصلی آغاز و تداوم انقلاب مطرح بوده است. تقدیم بیشترین شهید و جانباز در جریان جنگ تحمیلی در مقایسه با سایر استان‌ها، آمار نسبتا بالای شهدای مدافع حرم و حضور موثر در سازندگی کشور بویژه در حوزه های صنعتی و کشاورزی مهم‌ترین دلیل این واقعیت است که اصفهان همواره در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی جای داشته است. متاسفانه چالش جدی آب شرب و جاری نبودن آب زاینده رود مسائل زیادی را در این استان ایجاد کرده و خواهد کرد. بی تدبیری دولت‌های گذشته و عدم پیگیری خواست مردم توسط دولت مستقر نگرانی‌های زیادی را برای مردم این استان فراهم کرده است. علیرغم این مشکلات در برنامه ریزی دولت‌ها اصفهان همواره بعنوان یکی از استان‌های برخوردار طبقه بندی شده و به همین جهت کمتر به مشکلات آن پرداخته شده است.

همچنین علیرغم قول‌های داده شده توسط رییس محترم جمهور در جریان تبلیغات انتخاباتی در حال حاضر هیچ گزینه مطمئن و موثری در جهت بهبود وضع آب در این استان وجود ندارد و پیگیری‌های مکرر نمایندگان محترم استان در مجلس نیز در این راستا هیچ نتیجه عملی در بر نداشته که نتیجه آن اقدام به استعفاء نمایندگان بعنوان اعتراض به این بی توجهی شده است.

استادان بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن تاکید بر این نکته که آب باید از موضوعات مهم ملی تلقی شود و از هر گونه نگاه قومی و ناعادلانه به آن پرهیز گردد حمایت قاطعانه خود را از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان محترم استان در مجلس اعلام می نماید. همچنین از مسئولین محترم دولتی انتظار دارد که هرچه سریعتر نسبت به موضوع آب شرب و آب زاینده رود برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته تا این مشکل بزرگ که می رود تا به یک بحران زیست محیطی تبدیل شود در اسرع وقت مرتفع گردد.

 

اساتید بسیجی استان اصفهان

ارسال نظرات