خبرهای داغ:
نشست فرمانده گردان و شورای حوزه رزمی گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور سرهنگ پاسدار مقواساز فرمانده ناحیه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۸۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) نشست فرمانده گردان و شورای حوزه رزمی گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه‌السلام) با حضور سرهنگ پاسدار مقواساز فرمانده ناحیه امام صادق (علیه‌السلام) برگزار شد.
سروان پاسدار روح‌اله عشوری، فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه‌السلام) درباره برگزاری این نشست، اظهار داشت: در این جلسه صمیمانه مباحثی در راستای تکمیل نیرو و کادر گردان در حضور فرمانده ناحیه امام صادق (علیه‌السلام) مطرح شد.
وی در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه‌السلام) پرداخت و از فرمانده ناحیه امام صادق (علیه‌السلام) درخواست کرد تا نیرو‌های آماده و زبده‌ای از سوی این ناحیه به گردان معرفی شود.
سرهنگ پاسدار مقواساز فرمانده ناحیه امام صادق (علیه‌السلام) در ادامه این نشست به وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه پرداخت و اظهار داشت: برنامه ریزی و بکارگیری نیرو‌های زبده در شرایط فعلی و مسئولیت خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امری ضروری است و بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه‌السلام) دستورات و هماهنگی‌های لازم را درباره مرتفع شدن مشکلات صادر کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار