خبرهای داغ:
نشستی با حضور هیئت رئیسه لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، فرهنگیان و سران طوایف و علمای منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۸۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)، نشستی با حضور هیئت رئیسه لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام)، فرهنگیان و سران طوایف وعلمای منطقه جنوب شرق کشور برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین پیراسته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) با ارائه توضیحاتی از عملکرد لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) در این منطقه عملیاتی اظهار داشت: امیدواریم تا با تعامل فعالان حاضر در این منطقه مشکلات موجود مرتفع شود.
وی همچنین از حاضرین در جلسه درخواست کرد تا عملکرد خود را به مردم و ساکنین حاضر در این منطقه عملیاتی ارائه کنند.
سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) نیز در این نشست ضمن ارائه عملکرد این یگان عملیاتی اظهار داشت: لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) اقدامات موثری را در راستای محرومیت زدایی در این منطقه انجام داده است و در همین راستا چند بیمار صعب‌العلاج از ساکنان بومی منطقه برای ادامه کار‌های درمانی خود به شهر اصفهان منتقل شده‌اند.
وی از ساکنین این منطقه درخواست کرد تا همکاری خود را با لشکر افزایش داده و تشکیل کارگروه‌های ویژه با توجه به استعداد بسیار مناسب مردم منطقه را جهت رفع مشکلات معیشتی ساکنین امری ضروری عنوان کرد.
یکی از فعالان فرهنگی حاضر در این نشست ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص محرومیت زدایی و رونق اشتغال در منطقه، اظهار داشت: حمایت از تولیدات صنایع دستی و معرفی به سایر نقاط کشور و ترویج گردشگری منطقه جنوب شرق کشور کمک قابل توجهی به محرومیت زدایی و اشتغال زدایی خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها