معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به بازرسی‌ها ویژه شب یلدا در لرستان اشاره کرد و گفت: در این ایام ۵۰ اکیپ بازرسی در سطح استان نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۱۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریبرز حسامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن ایام پرتقاضای شب یلدا و لزوم نظارت بر روند عرضه و قیمت گذاری ها اظهار داشتت: بازرسان سازمان صنعت و معدن استان به صورت مرتب در سطح بازار حضور دارند.

 

وی  افزود: ۵۰ اکیپ در سطح استان متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت مشترک در سطح تولید و عرضه نسبت به بازرسی از اقلام پرتقاضا مانند میوه، اقلام پروتئینی، گوشت، آجیل، خشکبار و شیرینی اقدام می کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه شیفت صبح و بعدازظهر گشت های مشترک نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی انجام وظیفه می کنند تصریح کرد: نمایشگاه فروش اقلام شب یلدا نیز در محل نمایشگاه های بین المللی استان برقرار است و کالا ها با قیمت و کیفیت مناسب به مردم عرضه می شود.

 

حسامی با تاکید بر اینکه تا پایان هفته منتهی به شب یلدا به صورت ویژه اقدامات نظاراتی ادامه دارد افزود: مردم نیز می توانند شکایات خود را به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند و یا از طریق شماره ۱۲۴ نیروهای ما را در جریان تخلفات قرار دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات