نیره غلامحسینی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز، همایش قرآنی «ثقلین» با حضور «حنانه خلفی» حافظ خردسال کل قرآن کریم و مسئولان استان و شهرستان و 1500نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۲۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛نیره غلامحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمییه میلاجرد از برگزاری همایش قرآنی ثقلین  با حضور «حنانه خلفی» حافظ خردسال کل قرآن کریم و مسئولان استان و شهرستان و 1500نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان خبرداد.

وی افزود:برگزاری محافل انس با قرآن با هدف مشارکت دانش آموزان  و ارتقاء سطح در فعالیت های قرآنی، ترویج فرهنگ وآموزه های قرآنی و استعدادیابی نخبه های قرآنی و نیز برگزاری نشست های قرآنی با تاکید بر ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی از جمله اهداف برنامه های این هفته است.

غلامحسینی اظهارکرد: تربیت و پرورش دانش آموزان برمبنای دیدن مداری و منطبق با سبک زندگی اسلامی در سایه تبیین آموزه های دینی و فرهنگ قرآنی میسر خواهد بود.

وی عنوان کرد:برای پرورش جوانان و  نسل آینده باید محتوای قرآنی را تعریف و با برنامه ریزی دقیق اجرا کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمییه میلاجردادامه داد: این هفته فرصتی برای استعدادیابی دانش آموزان در حوزه قرآنی بوده و موجب مصونیت آنان در برابر تهاجمات غربی وتهاجم فرهنگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:برگزاری برنامه های متنوع قرآنی با حضور حنانه خلفی دانش آموز حافظ بین المللی و کشوری قرآنی کریم که به قرائت قرآن و به سوالات دانش آموزان پاسخ داد از دیگر برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات