تکمیل وارتقاءالگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دستورکار قرارگاه احمدی روشن

دکتر سید حبیب الله میرغفوری در نشستی با اعضای قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد، ابعاد الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت را تشریح و تبیین نمود.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۲۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، میرغفوری که از اعضای شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می‌باشد با مرور سابقه‌ی حدوداً 7 ساله راه‌اندازی این مرکز گفت:در طول این مدت بیش از 2000 نفر در 30 اندیشکده ابعاد مختلف این الگو را موردبررسی قراردادند.

وی بابیان تفاوت‌های این سند با سند چشم‌انداز 20 ساله افزود: مرکز در این سند علاوه بر بیان مبانی افق و آرمان ها، 56 تدبیر رادر انتهای الگو تدوین نموده که در مرحله بعد می‌بایست برنامه‌های جامع جهت تحقق این تدابیر در ذیل آن اضافه شود.

عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل و ارتقای این الگو گفت: یکی از نیازها در مرحله کنونی مشارکت نخبگان، دانشگاهیان و متخصصان در عرصه‌های مختلف جهت ورود تخصصی و فهم این سند و نیز گفتمان سازی آن در کف بدنه نخبگانی و اجرایی جامعه می‌باشد.

رییس دانشگاه علم و هنر یزد با اشاره به نقش مطالبه گری دانشجویان از آن‌ها خواست نسبت به عملکرد مراکز مذکور در این فراخوان پیگیری و مطالبه گری لازم را انجام دهند.

وی در پایان با استقبال از نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان از آن‌ها خواست تا نظرات خود را در قالب مقاله و سایر مستندات برای این مرکز ارسال نمایند و نیز پیشنهاد داد تا هسته‌های تخصصی دانشجویی با توجه به ظرفیت قرارگاه احمدی روشن ذیل هرکدام از تدابیر این سند تشکیل و پس از بررسی‌های تخصصی، پیشنهادات به مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منعکس شود.

در ابتدای این دیدار، سید حسین راسخی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد ضمن معرفی قرارگاه احمدی روشن و مرکز تفکر و آزاداندیشی بسیج دانشجویی، گفت: دانشجویان بسیجی در زمینه مطالبه گری و گفتمان سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت عزم جدی دارند.
ارسال نظرات