خبرهای داغ:
با فراهم کردن زیرساخت های لازم خصوصاً در مراکز دانشگاهی، زمینه ارتقاء بیشتر فراهم می شود؛ زیرساخت هایی که ایده آن را در این فضای کارگاهی و آزمایشگاهی پیاده سازی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۲۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
 
 جوانان ایرانی ظرفیت لازم را برای مرز شکنی دانش را دارند
 
به گزارش سرویس  بسیج علمی خبرگزاری بسیج از بوشهر ،معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه زمینه های زیادی برای ورود علمی وجود دارد؛ گفت: مقام معظم رهبری توصیه دارند به سراغ مرزشکنی دانش بروید تا از این طریق فاصله و شکاف دانش با دنیا را کم کنید و جوانان ما این ظرفیت را دارند.

امیر سرتیپ محمد حسن باقری، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، همایش مشترک فعالین عرصه دانش و پژوهش بسیج، نیروهای مسلح و مراکز دانشگاهی استان هرمزگان ضمن تبریک  ولادت امام حسن عسکری(ع) و هفته پژوهش  گفت: در این نمایشگاه مختصر، ظرفیت های بزرگ استان دیده می شود و اقدامات خوبی انجام شده است.

 وی، در ادامه گفت: با فراهم کردن زیرساخت های لازم خصوصاً در مراکز دانشگاهی، زمینه ارتقاء بیشتر فراهم می شود؛ زیرساخت هایی که ایده آن را در این فضای کارگاهی و آزمایشگاهی پیاده سازی کنند.

امیر سرتیپ باقری، با بیان اینکه زمینه های زیادی برای ورود علمی وجود دارد، افزود: مقام معظم رهبری توصیه دارند به سراغ مرزشکنی دانش بروید تا از این طریق فاصله و شکاف دانش با دنیا را کم کنید و جوانان ما این ظرفیت را دارند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به کارهای نویی که در این نمایشگاه شده، افزود: هرمزگان، استانی ساحلی است و با توجه به ظرفیت آن در حوزه علوم دریایی و اینکه قطب بعضی از صنایع در این استان است، در زمنیه صنایع دریایی جای فعالیت بیشتر وجود دارد.

 وی، تأکید کرد: وقتی ایده و نخبگی نخبگان به منصه ظهور رسید مشتری پای آن ایستاده و صنعتی سازی می شود زیرا یکی از بحث های جدی در کشور در زمینه اختراعات و کارهای دانشی، پیدا کردن کاربر است که تلاش نخبگان را عینیت می بخشد.

 وی، اظهار داشت: بانک اطلاعات بسیج علمی موجود و یکی از اهداف آن این است بدانیم چه کارهایی باید انجام و از کارهای موازی جلوگیری شود.

سرتیپ باقری، در پایان سخنانش افزود: یک درخواست وپیشنهاد از نخبگان و پژوهشگران دارم که به فکر ساختن آینده کشور باشند.

ارسال نظرات