خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج رسول زیانی» پدر شهیدان سرافراز «محمد علی و محمد جواد زیانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۴۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی درگذشت مرحوم «حاج رسول زیانی» پدر شهیدان محمدعلی و جواد زیانی از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز شهیدان زیانی

«سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم»

با نهایت تأسف و تألم، خبر ناگوار و اسف انگیز درگذشت «حاج رسول زیانی» پدر شهیدان محمد علی و محمد جواد را دریافت نمودم، آن مرحوم ثمره عمر و زندگی شرافتمندانه اش مهد پرورش و تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است که به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.

مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید. علو درجات معنوی و روحانی برای شهید والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت دارد.

 

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش بسیج، شهید محمدعلی زیانی ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید جواد زیانی نیز ۳۰ اسفند همان سال در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه حلبچه به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها