خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان گفت: نقش و جایگاه ویژه شهید مفتح در وحدت جامعه اسلامی بی بدیل است، شهید مفتح با درک صحیحی از اهمیت وحدت آن هن در دو قشر پیشرو جامعه کاری اساسی انجام دادند کاری که تا امروز به عنوان اقدامی شایسته باقی مانده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۵۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

نقش و جایگاه ویژه شهید مفتح در وحدت جامعه اسلامی بی بدیل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه شهید مفتح کاری شایسته در وحدت بخشی بین مردم داشتند، عنوان کرد: یکی از اصول و نکاتی که رهبر کبیر انقلاب تأکید داشتند رمز موفقیت را وحدت کلمه و در عمل ‌دانستند که اگر نگاه عمیقی داشته باشیم پیروز هستیم و با انسجام از مشکلات ایجاد شده بر سر راه انقلاب عبور کرده ایم.

سعید شاهرخی اظهار کرد: نقش و جایگاه ویژه شهید مفتح در وحدت جامعه اسلامی بی بدیل است، شهید مفتح با درک صحیحی از اهمیت وحدت آن هن در دو قشر پیشرو جامعه کاری اساسی انجام دادند کاری که تا امروز به عنوان اقدامی شایسته باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فرزند شهید مفتح از یک لحظه در مدیریت استان آرام ننشسته‌اند، تصریح کرد: در استان بین مسئولان وحدت رویه وجود دارد و لطف خدا است که در سایه این وحدت و همدلی در پنج سال گذشته اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

استاندار همدان ابراز داشت: ما به دنبال توسعه متوازن در استان هستیم و همه شهرستان‌های دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان نیز گفت: توسعه هدفمند ایران اسلامی در گرو گام برداشتن حقیقی در مسیر شهدایی مانند شهید مفتح است.

فرماندار تویسرکان نیز در این مراسم گفت: شهید مفتح قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا یک سال بعد از آن خدمات شایانی به ایران ومردم این سرزمین داشته است.

حبیب مومیوند در ادامه اظهار کرد: شهرستان تویسرکان در مقاطع مختلف از محرومیت ها و محدودیت های زیادی برخوردار بوده اما اکنون به رغم کمبود اعتبارات مالی، در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: امروز تمام روستاهای تویسرکان از نعمت گاز و راه آسفالته برخوردار هستند و نیز در بیش از 70 روستای این شهرستان طرح بهسازی انجام شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات