خبرهای داغ:
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان خبر داد
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان از احداث ۲۵۱ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۶۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

احداث ۲۵۱ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود فیضی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۵۱ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث ‌شده است، بیان داشت: این تعداد تا پایان سال به ۳۶۰ واحد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ۸۹ واحد مسکونی شهری با هزینه 5 میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان ساخته‌ شده است، گفت: ۱۶۲ واحد نیز در روستا و با هزینه 4 میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان ساخته شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال یک هزار و ۷۶۱ واحد مسکونی نیز در استان همدان تعمیر و مقاوم‌سازی شده است، ادامه داد: ۸۸۰ واحد مسکونی شهری بااعتبار یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و ۸۸۱ واحد مسکونی روستایی بااعتبار یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال تعمیر و مرمت شد.

وی با پیش‌بینی اینکه تا پایان سال 2 هزار و ۶۶۰ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و بازسازی می‌شوند، ادامه داد: ۳۷ چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته ‌شده است.

فیضی با تأکید بر اینکه اعتبارات تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی از محل منابع دولتی، صدقات، درآمدهای کمیته امداد، تسهیلات صندوق امداد ولایت و کمک‌های مبتنی بر نیاز تأمین می‌شود، گفت: در هشت ماه نخست سال گذشته ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی شهری و روستایی تعمیر و ساخته‌ شده که میانگین متراژ این واحدها برای مددجویان تحت حمایت ۶۵ مترمربع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات