خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: وظیفه ما در بسیج سازندگی، تسهیلگری و بسترسازی است و نشان دادن توانمندی‌های مردم است.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۰۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس در نشست هم افزایی با اصحاب رسانه استان فارس با بیان اینکه وظیفه ما در بسیج سازندگی، تسهیلگری و بسترسازی است و نشان دادن توانمندی‌های مردم است اظهار داشت: 250 پروژه در حوزه اشتغال انجام شده که از ابتدای سال تاکنون 7 میلیارد تومان نیز تسهیلات داده شده و امید است که تا پایان سال منابع بیشتری جذب شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه اقتصاد از اعطای تسهیلات تا سقف 4 میلیارد تومان به کارخانه‌ها سخن گفت و افزود: این اقدامات در راستای راه‌اندازی صنایع تبدیلی و فعال کردن اقتصاد استان بوده است و با مشارکت دستگاه‌ها انجام شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه حاصل کار بسیج سازندگی از ابتدای امسال تاکنون ایجاد 4 هزار شغل است، گفت: این آمار براساس سامانه ثبت شده تامین اجتماعی است و تنها ارائه آمار صرف نیست نمونه این اشتغالزایی راه‌اندازی مجدد 19 کارخانه نیمه فعال بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به همکاری با نمایندگان مجلس افزود: با رایزنی با نمایندگان جهرم، آباده، بوانات و خرمبید 8 میلیارد تومان برای رفع محرومیت و تامین زیرساخت‌ها در این نقاط جذب شده که به صورت مشارکتی با بسیج سازندگی اقداماتی انجام شده است.

اسماعیلی با اشاره به همکاری با آستان قدس رضوی نیز بیان کرد: بر اثر این هم‌افزایی یک میلیارد تومان از سوی آستان قدس برای ارائه خدمات به محرومین اختصاص داده شده که 5 - 6 پروژه هم در استان فارس با این اعتبارات انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در نقاط محروم و کم برخوردار عنوان کرد: بیمارستان‌های صحرایی با بیشترین امکانات در این نقاط راه‌اندازی شده که به طور مثال در کازرون 4 هزار نفر تحت پوشش درمانی قرار گرفتند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس همچنین از افتتاح یک بیمارستان صحرایی در دهه فجر در شهرستان رستم خبر داد و تصریح کرد: در قالب طرح کرامت نیز 19 پروژه در 19 شهر استان فارس در مناطق محروم شهری انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها