خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

یادواره سرداران و امیران و 472 شهید شهرستان رزن برگزار می‌شود/ترویج فرهنگ و سیره شهدا جامعه را از انحراف بیمه می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: 27 آذر ماه همزمان با روز شهرستان رزن، یادواره سرداران و امیران و 472 شهید شهرستان رزن در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۱۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

یادواره سرداران و امیران و 472 شهید شهرستان رزن برگزار می‌شودسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به اینکه شهدا حق زیادی به گردن ما دارند، اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح و نامگذاری این روز به نام روز شهرستان، روز سه‌شنبه 27 آذر ماه، یادواره سرداران و امیران و 472 شهید شهرستان رزن در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سخنران اصلی این مراسم آیت الله عباسعلی اختری نماینده ولی فقیه در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه شهرستان رزن در دوران دفاع مقدس 472 شهید تقدیم انقلاب کرده است و زادگاه علما و سرداران بزرگی است،عنوان کرد: این امر نشان از کارنامه درخشان مردم این منطقه در دفاع از ولایت و مقابله با ظلم و استکبار است. 

وی تصریح کرد: اگر امروز امنیت، اقتدار و آرامش در کشور داریم، این مرهون خون‌های ریخته شده شهدایی است که در دوران دفاع مقدس از این آب و خاک دفاع کردند.

مهدوی با اشاره به مسئله تهاجم فرهنگی دشمنان بر ضد نظام ادامه داد: امروز دشمنان قصد دارند از طریق مسائل فرهنگی در کشور نفوذ کنند که باید همه ما در قبال این مسئله هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب مسئله نفوذ را بارها مورد تاکید قرار داده و راه را برای مقابله با آن ترسیم کرده که همه باید به این نقشه راه توجه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رزن یادآور شد: ترویج فرهنگ و سیره شهدا می تواند جامعه را از هر گونه انحراف بیمه کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری امام جمعه،فرماندار و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان مراسمی در شان شهداء برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار