خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: ۴۳۰ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال تسهیلات از منابع کمیته امداد و سپرده‌های خیران در سال جاری به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۱۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک‌اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تاسیس شده است، اظهار داشت: یکی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 57 باجه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان وجود دارد، گفت: از ویژگی‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توان به اخذ حداقل ضمانت، پرداخت قرض‌الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.

بذرافشان با بیان اینکه 430 میلیارد و 892 میلیون ریال تسهیلات از منابع کمیته امداد و سپرده‌های خیران در سال جاری به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است، عنوان کرد: این میزان تسهیلات به 8 هزار و 786 نفر پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به تفاهم‌نامه و همکاری بین صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران، تعداد 2 هزار و 122 فقره تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن و اشتغال به مبلغ مبلغ 93 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد 6 هزار و 814 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 211 میلیارد و 224 میلیون ریال، تعداد یک هزار و 306 فقره تسهیلات خودکفایی به میزان 167 میلیارد و 100 میلیون ریال،  666 فقره تسهیلات خرید و ودیعه مسکن با اعتبار 52 میلیارد و 568 میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به استقبال عمومی ویژه خیرین از صندوق امداد ولایت، افزود: در حال حاضر تعداد 208 هزار و 813 فقره حساب اشخاص حقیقی و حقوقی نزد صندوق افتتاح شده است.

مدیرکل امداد فارس به سرفصل‌های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره و بیان کرد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت، بازسازی مسکن و غیره و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل‌های کشاورزی، دامداری، قالیبافی و غیره پرداخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها