خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

اربعین زمینه ساز ظهور است/ چتر جبهه انقلاب چترولایت است

مراسم تجلیل از فعالان اربعین حسینی با حضور فرمانده سپاه نینوا در دانشکده دخترانه مائده گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۱۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در جمع فعالین اربعین حسینی اظهار کرد: بزرگترین حدوث بشری بعثت نبی مکرم بود و نبی مکرم اسلام ۲۳ سال مجاهدت کردند و حکومت کردند و برای بقای اسلام دستور بسیج عمومی دادند و عده‌ای در کنار پیامبر ایستادند و تا پایان به مبارزه با ظالم پرداختند.
وی درادامه افزود: ۵۰ سال پس از بعثت نبی مکرم اسلام حکومت پیامبر تبدیل به سلطنت شد
و وقتی این اتفاق بیفتد، امربه معروف و نهی از منکر شکل نمیگیرد و حق و باطل جابجا میشود و فتنه‌ای به پا میشود که در جریان کربلا کسانی که سیدالشهدا را دعوت کرده بودند در روبروی امام ایستادند.
سردار معروفی اذعان کرد:امام حسین علیه السلام باعث بقای دین و حدوث پیغمبر شد و قیام این امام همام موجب سعادت بشری است.
وی با اشاره به حرکت امام حسین از مدینه تا کربلا و روشنگری‌های امام برای شناخت حق وباطل گفت:پیام خروج امام از مکه را همه مسلمین گرفتند وحتی منزل به منزل تا کربلا با گروه‌های مخالف مذاکره میکند و پیام‌میفرستد ودر کربلا تمام حرکت حسین ابن علی مخابره پیام برای بشریت است، زیرا میبیندحدوث پیامبر دچار خطر شده است.
فرمانده سپاه نینوا بابیان اینکه آیا درجریان و حماسه کربلا کوفیان نمیدانستند در مقابل چه کسی هستنداظهار داشت:کوفیان جهل علم نداشتند جهل عقل داشتند.
پیام حسین ابن علی زیر بار ظلم نروید
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام امام خمینی (ره) در سال بیان کرد:امام از سال ۴۲ برای برپایی حق و تشکیل حکومت اسلامی و اسلام ناب قیام کرد وزندان و اسارت و تبعید کشید و ۱۵ سال کار فرهنگی کرد تا حوزه و دانشکاه و ملت ایران را هماهنگ کرد برای یک پیروزی بزرگ.
معروفی ادامه داد:کار فرهنگی تغییر نگرش است و خمینی کبیرپایه هارا درست و باور‌ها را تغییر و اسلام ناب محمدی را احیا کرد.
فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه اسلام ناب نگاه تک بعدی ندارد و بدنبال عزت مسلمین و حمایت از مظلومان است گفت:: درغزه‌ای که یک شیعه ندارد و همه اهل تسنن هستند کشوری که عربستان بیشترین خیانت را به آن کردتنهاجمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از آن‌ها حمایت میکند وحزب الله و غزه و حمایت از مردم عراق برای مبارزه با داعشی که بیشترین ضربه را به اهل تسنن زد را باهم میبیند و این همان تفکر اسلان ناب است.


وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حرکت عظیم مردم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ ابراز داشت: در سال ۵۷ بختیار نخست وزیر پهلوی اعلان حکومت نظامی کرد، اما امام پیام داد که مردم به خیابان بیایندو آن پیروزی بزرگ شکل گرفت.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی صاحب دارد همانطور که در سال ۵۷ دست الهی پشت سر این ملت بود در فتنه ۸۸ نیز دست الهی از آستین مردم بیرون آمد و حادثه عظیم ۹ دی شکل گرفت و امید است امثال همه اربعینی‌ها با حضور پرشور خود این حرکت عظیم مردمی در سال ۸۸ را زنده کنند.
فرمانده سپاه نینوا درادامه گفت:: اربعین زمینه ساز ظهور است و برای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی این مانور بزرگ شیعه در اربعین کفایت میکند.
سردار معروفی با بیان اینکه اکثر افرادی که در اربعین حسینی حضور پیدا میکنند جوانان هستند گفت:عمده افراد جوانان هستند و این رویش‌های انقلاب است.
فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه در سال آینده همه موکب‌ها در قالب جبهه مردمی فعالیت کنند بیان کرد: هیچ کس خارج از جبهه مردمی حرکت نکند، زیرا جبهه مردمی و انقلاب اسلامی که حزب و گروه نیست چتر جبهه انقلاب چتر ولایت است.
معروفی در پایان گفت::اگر قرار است موکب عزت داشته باشد همه با هم در مسیر انقلاب اسلامی باید حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار