خبرهای داغ:
سرهنگ سبحانی مسول حفظ آثار ونشر دفاع مقدس سپاه ولیعصر (عج) گفت :
مسول حفظ آثار ونشر دفاع مقدس مهمان ناحیه مقاومت بسیج آبادان بودند که در جلسه فرماندهی حضور داشتند وجملات زیبایی پیرامون شهیدان و خانواده های آنها بیان کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۰۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه آبادان حضور سرهنگ سبحانی مسول حفظ آثار ونشر دفاع مقدس در سپاه ولیعصر (عج) را به ناحیه آبادان خیرمقدم عرض نمودند.و از ایشان خواستند در بین پاسداران صحبت نمایند.

سرهنگ سبحانی مسول حفظ آثار ونشر دفاع مقدس سپاه ولیعصر (ع) درجمع پاسداران ناحیه ، به حضار عرض سلام وخسته نباشی گفتند و فرمودند کاری که شما برای بسیج انجام می دهید در پرونده اعمال شما ثبت وضبط می شود.

سرهنگ سبحانی ادامه داد در مورد با شهدا هر کار که انجام داده ایم کم انجام داده ایم وخانواده های آنها نیز در حال رفتن هستند.در ارتباط با خاطرات وزندگی شهدا یکسری کار انجام گرفت وتمام شد.امروز تنها مرجع که به آنهارسیدگی می کند بسیج است.

سبحان گفت :بیشتر شهدا مجرد هستند واگر والدین آنها به رحمت الهی بروند فراموش می شوند وبایستی آمار واطلاعات دقیقی از آنها جمع آوری وثبت شود.

مسول حفظ آثار ونشر دفاع مقدس افزود من یک زمان خادم مردم آبادان بوده ام ، اعلام شده که شهدای آبادان 4500نفر هستند بعداز آن متوجه شدیم که آمار شهدایی که در آبادان شهید شده اند با این رقم اختلاف دارد.

وی در انتها گفت:شهدایی که در خوزستان و آبادان شهید شده اند در استان های دیگردفن شده اند و امروز باید آمار دقیق شهدا را مشخص کنیم وفرمود که حوزه های مقاومت بسیج باید بیوگرافی (زندگی نامه) شهدای محله خود جمع آوری کنند و به استان ارسال نمایند و هر هفته به خانواده شهدا سرکشی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها