خبرهای داغ:

احداث سالن ورزشی به همت سپاه دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: سالن ورزشی برای روستاهای ماهور برنجی توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۰۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سرهنگ هادی سعادت زاده در حاشیه برگزاری میز خدمت سپاه در مناطق محروم بخش سردشت روستای ماهور برنجی که روزگذشته انجام شد، اظهار داشت: در این جلسات تمام تلاش ما این است که با حضور مسئولان مشکلات مردم مناطق محروم بررسی شده تا در حد توان و بضاعت از محرومیت این مناطق کاسته شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز ماحصل جلسات گذشته بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه بود، افزود: در جلسه گذشته مشکلاتی از قبیل برق، گاز و راه‌های مواصلاتی مطرح شد که امروز در راستای آن جلسه میزخدمت با حضور مسئولان مربوطه جهت آخرین اقدامات و پیگیری‌هایشان در این باره برگزار شد که در این جلسه مسئولان محلی گزارشات مشکلات خود را ارائه داده که در این زمینه متصدیان و مسئولان مربوطه قول مساعد پیگیری مشکلات مطرح شده را دادند.

وی درباره برخی از مشکلات منطقه گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر راه‌های ارتباطی مردم با شهرستان مسدود شده که مسول مربوطه قول پیگیری را داد و همچنین با توجه به پوسیدگی برخی از پاهای برق این منطقه دستورات لازم داده شد و نیز در بحث گاز مناقصات انجام شده که باید با همکاری برخی ادارات مشکل گاز این منطقه حل بشود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها