مسئول سازندگی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد:

همایش شکوه هجرت در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: با هدف فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی دانشجویان همایش شکوه هجرت هفته نخست دی ماه با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و سازندگی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۰۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش سرویس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج، از اردبیل، مصطفی مجیدی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شکوه هجرت در اردبیل اظهار داشت: با هدف فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی دانشجویان همایش شکوه هجرت هفته نخست دی ماه با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و سازندگی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تجلیل از جهادگران دانشجو و فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف مهم‌ترین هدف ما است که باید از ظرفیت پیشکسوتان جهادی برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده کنیم و محتوای غنی بسیجی ماندن را به دانشجویان بسیجی مفهوم کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در حاشیه شهرها و روستاها مهم‌ترین اولویت ما است که به دنبال تحقق این اهداف باید حرکت‌های جهادی دانشجویان را توسعه داده و از آثار ارزشمند اقدامات بسیجی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شویم.

مجیدی اظهار کرد: گروه‌های جهادی به دنبال مبارزه با فقر فرهنگی و اقتصادی هستند و کاهش اعتیاد و طلاق را در وهله نخست مورد توجه قرار دهند که در این زمینه برگزاری کارگا‌ه‌های مهارت‌افزایی و کلاس‌های آموزشی در این زمینه به عنوان محوری‌ترین برنامه‌ها در اولویت قرار داده شده و اردوهای هجرت این محورها را دارا هستند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای حرکت‌های جهادی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور معرفی و تبیین اقدامات ارزشمند و فاخر این قشر در دستور کار قرار گرفته که همزمان با برگزاری این مراسم از برنامه حرکت‌های جهادی اردبیل رونمایی می‌شود و جهادگران دانشجو نیز تجلیل می‌شوند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار