مدیر کانون بسیج مهندسین سپاه خوی از اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۱۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرگرد پاسدار حسین اسماعیلو در نشست خبری با خبرگزار ی بسیج شهرستان خوی از آمادگی  متخصصان بسیجی در راستای لبیک به  فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این عزیزان پس از بیعت با آرمان های امام و شهدا تحت ولایت مداری رهبر فرزانه کشورمان فعالیت را آغاز کرده و به حول و قوه الهی تا  به امروز توفیقات چشمگیری در کارنامه خود ثبت کرده اند.

وی  با اشاره به فعالیت این کانون در عرصه های عمران، صنعت و کشاوری خاطرنشان کرد: طرح های همگام با کشاورزی و حضور فعال در ستاد های بحران یکی دیگر از برنامه های بسیج مهندسین سپاه خوی جهت پرکردن خلأ موجود در راستای ارتقاء تولیدات بخش کشاورزی و محرومیت زدایی است.

وی گفت: برای خدمت به هم وطنان روستایی در راستای امدادرسانی در بخش دام و طیور اقدام می شود و اموری نظیر ترزیق واکسن، ویزیت رایگان، عمل جراحی تیم های دامپزشکی توسط گروه های جهادی در روستاهای خوی از سوی کانون بسیج مهندسین انجام می گیرد.

اسماعیلو همچنین اظهار داشت: به جهت اشتغال زایی جوانان با همکاری جهاد کشاورزی توانستیم کلاس های کشاورزی  از قبیل پرورش قارچ، زنبور عسل، مرغ بومی و تولید تراکتور را با ارائه مدرک معتبر برگزار کنیم.

وی ارائه خدمات رایگان از طریق مهندسین عمران و کشاورزی به عموم مردم از جمله تهیه نقشه برای پایگاه های عملیاتی سپاه را از دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد و افزود: در این راستا توانستیم بار گزاف مالی را کم کنیم در عوض عرصه کار برای بسیجیان مهندس باز شد.

اسماعیلو با اعلام اینکه کلاس های تخصصیGPS،ICDL ،GIS با هماهنگی سازمان فنی حرفه ای و کانون بسیج جوانان برگزار می کنیم از ارائه خدمات به مهندسین بسیجی با هماهنگی مراکز خدمات زیارتی در مشهد مقدس و قم و خدمات رفاهی در شهرستان از قبیل سینما، استخر و رستوران خبر داد.

مدیر کانون بسیج مهندسین سپاه خوی در پایان با اشاره به امر خدمات رسانی به هموطنان آسیب دیده از بلاهای طبیعی ابراز داشت: تیم کامل دامپزشکی در سال 96 جهت کمک رسانی به دام و طیور مردم زلزله زده کرمانشاه به شهرهای سرپل ذهاب اعزام شدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات