با محوریت نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت؛
دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از برپایی نمایشگاه «قاب های نجیب» با محوریت نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۸۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ راضیه مجاوری، دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس از برپایی نمایشگاه «قاب های نجیب» با محوریت نقش زنان استان مرکزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نقش بانوان در پشتیبانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در قاب عکس به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: به تصویر کشیدن ایثار و از خودگذشتگی بانوان در دوران دفاع مقدس مهمترین هدف برپایی نمایشگاه عکس است.

دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گفت: نمادی از بیان ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای یک جامعه است.

مجاوری ادامه داد: زن ایرانی به رغم نقش آفرینی که در عرصه های مختلف اجتماعی، سایسی، دفاعی، فرهنگی و ... در سطوح ملی و بین المللی داشته و دارد، از بیم تبدیل شدن به الگویی برای زنان سایر ملل هدف بی‌سابقه ‌ترین هجمه‌ های تبلیغاتی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تاثیرات برگزاری این نمایشگاه ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که می تواند جوانان را در برابر دسیسه‌های شوم دشمنان نظام بیمه می‌ کند و نسل امروز ما نیازمند ایجاد ارتباط با هویت انقلابی و دینی خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات