ششمین اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه استان کرمان به میزبانی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه یک و برخی از معاونین شهرداری برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۹۱۰۹۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، ششمین اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه استان کرمان به میزبانی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه یک و برخی از معاونین شهرداری برگزار شد .

در ابتدای اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه به بازدید از میدان مشتاق پرداختند و به مسائل مربوط به متکدی گری ،سدمعبر و فروش مواد مخدر پرداختند؛ حسین چناریان در این مورد  ابراز کرد: باید در خصوص مصرف مواد مخدر آگاه سازی و اطلاع رسانی هایی صورت گیرد .

زهرا ایرانمنش ادامه داد : باید در خصوص آسیب های اجتماعی متولیان امر ورود پیدا کنند و سازمان دهی صورت گیرد و اگر زمانی مجریان امر سر یک میز بنشینند و یک راهکار پیدا کنند ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

متاسفانه اتاق اصناف با خدمات شهری همکاری نمی کند

نیکویی معاون خدمات شهری نیز در خصوص سد معبر برخی میوه فروشان و ورود به پیاد رو ها اظهار داشت: در این خصوص چندین میوه فروش پلمپ شده است ولی متاسفانه اتاق اصناف با ما در این خصوص همکاری نمی کنند .

فرشاد رئیس شورای شهر نیز در خصوص سوال خبرنگاران در خصوص طرح قلعه دختر بیان کرد : طرح ها و قیمت گذاری ها برای املاک اطراف این قلعه ها صورت می گیرد که در صورت قیمت گذاری درست صورت می گیرد.

رئیس شورای شهر کرمان ادامه داد : ما مدعی هستیم که اعضای شورا با سلایق مختلف سیاسی وجود دارند و هیچ گونه اتخاذ سیاسی در تصمیمات خود نداشته اند و از افرادی که سیاسی هستند در جلسات شورا دعوت نشده است .

وی افزود : در صحن شورا و کمیسیون ها از هیچ چهره سیاسی تا کنون دعوت نشده است.

نیکویی معاون خدمات شهری نیز در پاسخ به سوالی در خصوص عقیم سازی سگ های ولگرد در سطح شهر تشریح کرد : عقیم سازی سگ های ولگرد گران تمام می شود و بر عهده دامپزشکی است؛لذا از طریق ۳ اکیپ سگ های ولگرد جمع آوری و در اختیار انجمن حمایت از حیوانات ولگرد قرار می گیرد.

وی همچنین در رابطه با جمع آوری افراد متکی از سطح شهر ادامه داد: جمع آوری متکدیان بر عهده شهرداری است ولی در سامان دهی آن ها کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی نقش دارند.

فرهنگسرای رسانه در برنامه کاری شورای شهر

علی بهرامی عضو شورا شهر افزود: بوستان خبرنگار در مصوبه شورای شهر قرار می گیرد و در آینده نزدیک هم فرهنگسرای رسانه در برنامه کاری شورای شهر خواهد بود.

وی در خصوص بازار کرمان اظهار داشت: بازار شهر کرمان سنتی است و خود کرمانی ها مغازه ها را رها کردند یا به اجاره داده اند و اکنون تعدادی از مغازه های شهر کرمان در اختیار غیر کرمانی ها و افاغنه هستند . 

ارسال نظرات