در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بم مطرح شد
وی با بیان اینکه دشمنان تمامی قدرت و توطئه‌های خود بر علیه نظام را در دو عرصه فساد فکری و فساد اخلاقی در جامعه اجرا کرده است گفت: برای مقابله با این توطئه‌ها بیش از هر چیز نیازمند هوشیاری و بصیرت‌افزایی در بین مردم هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۳۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه  در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بم که با حضور جمعی از پیشکسوتان سپاه بم  برگزار شد

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اهمیت نقش خانواده پیشکسوتان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در عرصه‌های مختلف دچار شکست شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمامی قدرت و توطئه‌های خود بر علیه نظام را در دو عرصه فساد فکری و فساد اخلاقی در جامعه اجرا کرده است گفت: برای مقابله با این توطئه‌ها بیش از هر چیز نیازمند هوشیاری و بصیرت‌افزایی در بین مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برخی ادعا دارند که سایه جنگ به دلیل برجام از سر ملت کوتاه شده است افزود: این ادعا در حالی است که نه تنها آمریکایی‌ها به تعهدات خود نسبت به برجام عمل نکردند بلکه رئیس جمهور آمریکا در سفر به عربستان موضوع مقابله با ایران را دوباره مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کشور ما به تنهایی در مقابل رژیم بعثی عراق و کشورهای حامی آن ایستاد، گفت: شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهمترین درس و عبرت ما از هشت سال جنگ تحمیلی است و همگی باید برای پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش کنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه فتنه 88 خط قرمز نظام است بیان کرد: بعضی‌ها در حرف دم از ولایت می‌زنند اما در عمل در حمایت از سران فتنه 88 نامه امضاء می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به این نتیجه رسیدند که چیزی که اسلام را در طول این 40 سال سربلند و استوار نگه‌داشته وجود ولایت فقیه است افزود: به این واسطه هدف دشمنان تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری است و با هدف قرار دادن این جایگاه می‌خواهند جایگاه این ستون محکم کشور را تضعیف کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نباید اجازه بدهیم دشمنان به خواسته‌های خود برسند بیان کرد: این مردم همان مردمی هستند که 40 سال به پای انقلاب نشستند و تا آخرین نفس از انقلاب، اسلام و آرمان‌های خود دفاع کردند و همچنان هم به راه خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم که امروز بزرگترین دغدغه ما در کشور است افزود: باید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در چارچوب اقتصاد مقاومتی سامان یابد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلاب ما در طول تاریخ گردنه‌های پر پیچ و خم و بسیار سختی را پشت سال گذشته است گفت: عده‌ای در داخل و خارج کشور القا می‌کنند که حل مشکلات جامعه در رابطه با آمریکا است و این افراد باید ببینند کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند مانند عربستان، ترکیه و غیره مشکلاتشان هیچ گاه برطرف نشده که این موضوع جای سوال است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه دشمن دستش را روی اشکالات و مشکلات جزئی جامعه گذاشته در حالی که ما هزاران نقطه قوت داریم گفت: در مقابله با افرادی که نقاط ضعف ما را هدف قرار داده‌اند ما باید نقاط قوت را به آنها نشان بدهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند ما حقایق قبل از انقلاب و زمان پهلوی که آمریکایی‌ها بر کشور حکومت می‌کردند را بازگو کنیم، افزود: آیا از قبل انقلاب تاکنون ما هیچ پیشرفتی در جامعه نداشته‌ایم پس باید برویم و از بزرگترهایمان سوال کنیم، واقعیت‌های گذشته را جویا شویم تا بدانیم چه اقداماتی در این مناطق انجام شده و آن زمان متوجه شویم انقلاب برای این مردم چه کار انجام داده است و دشمن دوست ندارد این نکات دیده شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نقش روحانیت در دوران هشت ساله دفاع مقدس را ارزنده دانست و گفت: بدون روحانیت در ایمان و عقیده مانند ماهی بدون آب هستیم و نباید نهادهای مسئول و مرتبط با حوزه دین در این زمینه کوتاهی کنند.

وی با بیان اینکه اگر جان‌فشانی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی نبود به‌طورقطع این آرامش و امنیت را نداشتیم افزود: کشورهایی که برای دفاع از مطامع دنیوی جنگ کرده‌اند هنوز قدر کهنه سربازان خود را می‌دانند وبرای آنها مورد احترام هستند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه پیشکسوتان ما از ارزش‌های الهی دفاع کردند که نشان‌دهنده این است که قدر و منزلت این عزیزان قابل قیاس با آن کهنه سربازان نیست گفت: متاسفانه در بسیاری موارد قدر این جان‌فشانی‌ها را ندانسته‌ایم.

وی با بیان اینکه همه ما به‌عنوان کسانی که صدایمان به گوش مردم می‌رسد موظف هستیم این جان‌فشانی‌ها را انتقال دهیم افزود: هنوز هم دشمنان، جهان‌خواران و کسانی که دنبال مطامع دنیوی هستند دندان طمع خود را نکشیده‌اند و هنوز هم علیه ما توطئه می‌کنند و شک نداریم در چنین مواقعی حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در کنار جوانان بسیار مؤثر و دلگرم‌کننده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات