فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

حفظ وحدت و قطع امید از آمریکا؛ وظیفه اصلی مردم و مسئولان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: وظیفه اصلی مردم و مسئولان حفظ وحدت و قطع امید کردن مسئولان از آمریکا و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۴۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی ظهر  امروز در یادواره شهدای دانشجوی کوهدشت که در سالن ارشاد کوهدشت برگزارشد، با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب فراوان بوده اما چند دستاورد بسیار عظیم است اظهار داشت: جوهره اصلی ما اسلام است و تنها کشوری هستیم که قانون ما برگرفته از قرآن است همچنین قانون‌هایی که با قیام و قعود نمایندگان در مجلس وضع می‌شود باید از فیلتر شورای نگهبان که منطبق بر قرآن است گذشته و تایید شود.

 

وی افزود: حضور و فعالیت ما در بیرون مرزها نیز بر اساس آیات و روایاتی همچون " وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ" است؛ پس ما مفتخریم بعد از 40 سال این قانون را حفظ کردیم که به معنای أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ بودن انقلاب است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به وضعیت اسفناک و بسیار ضعیف پهلوی و خروج شاه از مملکت با خفت و خواری تصریح کرد: امام خمینی(ره) رژیم پهلوی را نابود کرد، این انقلاب را به دست گرفت ولی به قوم و قبیله خاصی نداد بلکه آن را به مردم واگذار و عموم مردم از کاسب وبازاری و غیره مد نظر امام خمینی(ره) بودند.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و این یک دستاورد بسیار عظیم است لذا تکریم ارباب رجوع جز واجبات عموم مسئولین است؛ تنها نظام مردم سالار در دنیا فقط نظام ایران است، هر شهروندی حق رای دادن در نظام اسلامی را دارد و این دستاورد بسیارعظیم برای انقلاب و قابل مطالعه است بنابراین صاحب اصلی نظام مردم هستند.

 

سردار کشکولی بیان کرد: سومین دستاورد انقلاب اسلامی بحث شهید و شهادت است که این معنا از 40 سال قبل تاکنون به عنوان یک ارزش بوده و مقدس است و این ارزش را 40 سال حفظ کرده ایم و این انقلاب و مردم هنوز شهید وشهادت را دوست دارند که این مهم دستاوردی عظیم است.

 

وی با بیان اینکه امروز صف بندی علیه انقلاب اسلامی شکسته شده که این مهم به برکت مقاومت ملت ایران است خاطرنشان کرد: زمانی در منطقه راهبرد آمریکا از نیل تا فرات بودن اسرائیل بود اما امروز می گویند امنیت اسرائیل برای ما مهم است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه امروزه در سطح دیپلیماتیک آمریکا هیچ نقشی ندارد گفت: امروز از انصارالله یمن که یک حزب کوچک در یمن بود دعوت می‌شود که در جلسه با حضور کشورهای قدرتمند حضور داشته باشد؛ امروز وظیفه اصلی مردم و مسئولان حفظ وحدت در عین حال قطع امید کردن مسئولان از آمریکا و دشمنان اسلام است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات