خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه حماسه 9 دی اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: هم اکنون در آستانه برگزاری حماسه باشکوه 9 دی قرار گرفته‌ایم بنابراین لازم است که تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شود.

وی افزود: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی موج عظیمی از خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشورمان همچنین آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشن شدن نور امید در دل جامعه مستضعف دانست و گفت: امام (ره) با هدیه کردن عزت و شرف به جامعه، مملکت اسلامی را از چنگال استکبار و ظلم رهاند و با ایجاد تحول روحی در مجامع اسلامی توانستند دشمن را برای همیشه خاموش سازند.

این مسئول گفت: زدودن خود کم‌بینی و حقارت در جامعه ایرانی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود، که امروزه با اتکا به قدرت لایزال الهی و همت جوانان این مرز بوم توانسته ایم در تمامی عرصه های فعالیتی دنیا نقشی پررنگ ایفا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، امام مکتبی را طراحی کرد که شهادت دارد و اسارت ندارد، چهل سال است در مقابل دنیا ایستاده ایم هر چه خواستند کردند از بمباران شیمیایی گرفته تا جنگ تحمیلی و بایکوت خبری انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: خودباوری، وحدت کلمه و همبستگی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است، امروز وحدت شیعه و سنی در ایران زبانزد است و حضور میلیونی مردم در صحنه نشان از عظمت اسلام دارد و نهضتی را که امام خمینی (ره) شروع کردند در واقع همان نهضت عاشورایی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات