خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

باید از ظرفیت جوان های متعهد، متخصص و انقلابی استفاده کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت جوان های متعهد، متخصص و انقلابی استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۶۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجّت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع بسیجیان حوزه  شهید حمید باکری ارومیه، اظهار کرد: یکی از رسالت های ما این است که باید مشکلات را احصاء و آسیب شناسی کنیم و ضعف ها را شناسایی و تبدیل به نقاط قوت نکنیم ما در حال حاضر می خواهیم جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کنیم، در عین حال باید انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به نسل های جدید معرفی کنیم.

حجّت الاسلام سرایی با اشاره به رسالت بسیج، اظهار داشت: رسالت بسیج به این معنی است که بسیج باید انسان های ایثارگر و انسان های بزرگ برای انقلاب و اسلام تربیت کند و هدف بسیج ساختن و تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ارزش بسیج با حضور در مساجد و شرکت بسیجیان در نماز جماعت مشخص می شود و بسیجی بدون حضور در نمازهای جماعت کارایی ندارد.

حجّت الاسلام سرایی تاکید کرد: ما دشمنان زیادی داریم نیروهای انقلاب نباید با هم اختلاف و دشمنی داشته باشند اگر تمامی پیامبران جمع شوند محال است که اختلافی با هم داشته باشند چون دوگانگی در بین آنها نیست ریشه اختلاف در هوای نفس و منیت می باشد که باید از آن پرهیز شود.

مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان گفت: نحوه تربیت در بسیج خیلی مهم است در حلقه های صالحین باید مبانی تئوری ولایت مطلقه فقیه در بین بسیجیان تبیین شود و به جای پرداختن به کمیت ها به کیفیت بپردازیم، یک گردان که نیروهای آن همه متعهد، منسجم، مومن و فداکار باشند در میدان عمل برابر با هزار گردان می باشد.

وی با بیان اینکه به رویش های جدید باید بها داده شود، گفت: نگاه و تفکر بسیجی یک اقیانوس بزرگ است که عامل نجات کشور و ابزار ولایت می باشد و بسیجی کسی است که خود را برای کشور و انقلاب فدا می کند ما باید به رویش های جدید بها دهیم و از وجود جوان های متعهد، متخصص و انقلابی در بسیج استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار