خبرهای داغ:
مراسم تشییع و خاک‌سپاری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان نظامی و حضور گسترده مردم و در ایذه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۷۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایذه مراسم تشییع پیکر سردار قدرت‌الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان کشوری، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم در ایذه برگزار شد.

مراسم خاک‌سپاری در روستای تکاب در ۱۰ کیلومتری شهر ایذه صورت گرفت.

*استحکام این نظام حضور مردم در صحنه است

سردار روح‌الله نوری در این مراسم با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار قدرت‌الله منصوری اظهار کرد: توجه به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی از موارد مورد تأکید این سردار شهید بود.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و دین اسلام تمام ادیان در کشور ایران در کنار همدیگر در حال زندگی هستند؛ این را شخصیت‌های مهم دنیا به ویژه جهان اسلام تأیید می‌کنند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به فرهنگ استکبارستیزی مرحوم سردار منصوری گفت: مردم ما زیر حرف زور و زور نمی‌روند و همه سختی‌ها را می‌پذیرند و این را سردار همیشه تأکید داشتند که دقت داشته باشیم و غفلت نکنیم، وحدتمان را بین اقوام، جریانات فکری فرهنگی و سیاسی و ادیان ایرانی حفظ کنیم.
نوری با بیان اینکه نباید غفلت کرد و در زمین دشمن بازی کرد افزود: باید بیدار بود و مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و تحت تأثیر آنها قرار نگیریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها