خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: مهمترین عامل نابسامانی‌های اقتصادی امروز ما عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و امید به بیگانگان در خارج است.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۷۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و امید به بیگانگان مهمترین عامل نابسامانی‌های اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع پایوران کادر و وظیفه با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای اظهار داشت: جنگ و جهاد عبارت از جهاد مسلحانه (جهاد اصغر)، دوم جنگ با هوای نفس (جهاد اکبر) و جهاد در برابر شبهات اعتقادی (جهاد کبیر) است.

وی با بیان اینکه مومن واقعی کسی است که در برابر طاغوت در نبرد اعتقادی تسلیم نشود و از کفار تبعیت نکند، افزود: امروز به معنای واقعی کلمه جنگ رسانه‌ای علیه اسلام و نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: دشمن از طریق ایجاد شبه و طرح سوال و ایجاد تردید در بین مردم با سرمایه‌گذاری بسیار بالا و تعیین بودجه فراوان به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان داشت: نفوذ دستاورد جنگ نرم است که خطرناک ترین نوع آن، نفوذ در مدیران کلان نظام است که به دنبال اجرای سیاست‌های دشمنان نظام هستند.

شیرزادی با تأکید بر توجه به فرامین و رهنمودهاي مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصاد عنوان کرد: مهمترین عامل نابسامانی‌های اقتصادی امروز ما عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و امید به بیگانگان در خارج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات