حجت الاسلام محمود زاده گفت : ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه پیچ های تاریخی را سپری کرده و قدرت پوشالی آمریکا رو به افول است.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۰۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛حجت الاسلام محمود زاده مسئول امور روحانیون سپاه روح الله در جمع پاسداران سپاه اراک گفت: کسی که زیر علم ولایت زندگی می کند ندای غربت مقام معظم رهبری را باید بشنود و به یاری ایشان بشتابد.
مسئول امور روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در زمان ما مدافعان حرم ندای امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را شنیدند و به آن لبیک گفتند، تصریح کرد: نمی توان به خاطر رسیدن به یک هدف دنیوی دیندار بود و بعد از رسیدن به هدف دین را فراموش کرد.
وی گفت: انسان دیندار باید با امام زمانش بیعت داشته باشد و لحظه به لحظه خود را با امام زمان(عج) و نایبش همراه کند، جامعه ای که از این نوع افراد تشکیل شود جامعه معنوی و اخروی نام دارد، در مقابل جامعه مدنی که در آن خبری از همراهی با امام زمان وجود ندارد.
وی افزود: فرد با بصیرت،اهل عمل است و به حرفهایی که با بصیرت می گوید عمل می کند وگوش به فرامین مقام معظم رهبری میدهد و در یک کلام درکارهای خیر از دیگران پیشی می گیرد و باعمل خود دیگران را به حق دعوت میکند و اهل خودسازی است.
حجت الاسلام محمود زاده درپایان افزود:کسی که از ولایت فقیه تبعیت نکند،از امام زمان(عج)هم تبعیت نخواهد کرد.

ارسال نظرات