خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد:مقابله با عرضه مواد مخدر همچنان از رویکردهای مهم مبارزه در این حوزه در استان است.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۱۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که با حضور مدیران دستگاهها و مسوولان نظامی و انتظامی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: اعتیاد و مواد مخدر، تجارت بسیار سودآوری است که فعالین این حوزه از تمام امکانات سنتی و صنعتی برای دستیابی به اهداف خود از آن استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه توزیع مواد مخدر بازار پر سودی برای سوداگران دارد گفت:مقابله با عرضه مواد مخدر همچنان از رویکردهای مهم مبارزه در این حوزه در استان است. 

استاندار قزوین اظهار کرد: متاسفانه مصرف مواد مخدر در جامعه به سمت مصرف مواد صنعتی رفته و این موضوع خطرات و تبعات زیادی را در پی دارد.

مقام ارشد استان عنوان کرد: مبارزه ما با عاملین توزیع مواد مخدر مبارزه ای طولانی است و به دلیل حمایت باندهای بزرگ بین المللی از این حوزه، می توان گفت مبارزه ای بسیار سخت است.

زاهدی افزود:شهرداری و شورای شهر در امر امور فرهنگی و پیشگیری فعال هستند و انتظار جدی ما این است که سایر شهرداری ها نیز باید بر همین روش پیشقدم باشند.

وی اضافه کرد:عموم جامعه باید در امر مبارزه با مواد مخدر در کنار دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بوده و در این زمینه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز بهره گرفته شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها