فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

در هیچ نقطه‌ای از مرز‌های کشور ناامنی نداریم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مجموعه نیرو‌های مرزبانی در کنار دیگر نیرو‌های مسلح با اقتدار برای تامین امنیت و آرامش کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۳۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار قاسم رضایی امروز در مراسم دیدار با علمای سنی و شیعه در تایباد گفت: امروز شیعه و سنی در مناطق مرزی کشور به ویژه در خراسان رضوی با وحدت و همبستگی در کنار مرزبانان هستند. و در هیچ نقطه‌ای از مرز‌های کشور نا امنی نداریم

وی در این دیدار صمیمانه افزود: با افتخار می‌گویم که اهل سنت در خراسان رضوی از بهترین مرزنشینان کشورند که همیشه همراه و همگام با نظام و ولایت هستند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به واسطه امنیت پایدار موجود در منطقه آرامش خاطر متقابل بین مرزنشنیان و مرزبانان وجود دارد.

سردار رضایی افزود: امروز به برکت همین وحدت جای جای مرز‌های ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردارند.

وی مرزنشنیان را مرزبانان واقعی توصیف کرد و گفت: مرزبانان به عنوان یکی از نیرو‌های کارآمد با تمام قوا و صلابت در راستای امنیت و آرامش هموطنان تلاش می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت تایباد نیز در این دیدار گفت: عزت و پیروزی امروز ایران اسلامی به واسطه حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

مولوی غلام نبی توکلی افزود: دشمنان نظام اسلامی در این سال‌ها همواره سعی داشته و دارند به بهانه‌های مختلف این وحدت را مخدوش کنند که خوشبختانه همیشه تیرشان به سنگ خورده است.

فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به خراسان رضوی با علمای اهل سنت و شیعه شهرستان‌های مرزی تایباد، تربت جام و خواف دیدار و گفت و گو کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار