سردار ابوحمزه در مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان کرمان عنوان کرد:
فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : شرایط کنونی  به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم 
کد خبر: ۹۰۹۱۲۴۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و سرهنگ احمد شمسی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار شد .

 در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه  اظهار داشت: یکی از راه های جلوگیری از فساد افزایش سطح آگاهی مردم و تقویت روحیه مطالبه گری است باید  با شفایت  و بدون رودربایسی حرف زد.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان  گفت : سعی مان این است که به همه خدمات ارائه دهیم ، اگر در کشور مشکی پیش آید سپاه و بسیج وارد می شود حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است 

 

ابوحمزه با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند اول بودجه آن را تصویب و تامین می‌شود تصریح کرد :  درسپاه و  بسیج این گونه نیست و سپاه و بسیج نسبت به اسلام، انقلاب و مردم خود را متعهد می‌دانند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود :  در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) 210 میلیارد تومان از شهرداری کرمان طبلکار است و  این مسئله باعث شده که پروژه‌های شهری کرمان به کندی پیش رود بودجه شهرداری و شورای شهر ربطی به سپاه ندارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در چهارم تا نهم اسفندماه در کرمان  گفت : کارهای مقدماتی برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان از سال قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان از راهبردهای مقام معظم رهبری استفاده شده است و بعد از برگزاری کنگره، برنامه‌ها تا پنج سال آینده همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : در راستای  برگزاری کنگره آثار و خاطرات پدران و مادران شهدای استان در حال جمع‌آوری است.

وی خاطر نشان کرد : شرایط کنونی  به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم .

 

ارسال نظرات