سرهنگ احمد شمسی مسئول بسیج پیشکسوتان و دبیر مجمع شورای هیئت اندیشه ورز استان در اجلاس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کرمان اظهار کرد: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت متشکل از پاسداران و سایر نیروهای مسلح بازنشسته کشور است که در سازوکار بسیج برای ادامه خدمت به کشور اعلام آمادگی کرده‎اند.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۴۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرهنگ احمد شمسی مسئول بسیج پیشکسوتان و دبیر مجمع شورای هیئت اندیشه ورز استان در اجلاس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان کرمان اظهار کرد: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت متشکل از پاسداران و سایر نیروهای مسلح بازنشسته کشور است که در سازوکار بسیج برای ادامه خدمت به کشور اعلام آمادگی کرده‎اند.

وی افزود: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سالانه نشست استانی داردو امروز با حضور اعضای سازمان در استان و همچنین مسئولان هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان استان در مراکز شهرستانها و مسئولان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی نیروهای مسلح و کانون‎های بازنشستگی آجا، ناجا و ودجا در کرمان برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست‎ها ایجاد هماهنگی در حوزه‎های عمومی، بخشی و تخصصی و همچنین بهینه‌سازی روش‌های کار سازمانی است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات