بیانیه مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارا...

مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارا... بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود
کد خبر: ۹۰۹۱۲۴۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، بیانیه مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ثارا... استان کرمان   27 آذر 97  به شرح ذیل می باشد

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهد والله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا"

سوره مبارکه احزاب آیه 22 :


درود خدا بر همه شهیدان ومجاهدان راه خدا ؛ از اولین تا آخرین ؛ آنانکه صادقانه به عهد خود وفا کردند وآنها که در انتظار شهادتند و هرگز از عقیده خود برنگشته اند.
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) بر همه ی مسلمانان جهان خصوصا هموطنان میهن اسلامی این افتخار را دارد که در راستای تحقق عملی اهداف انقلاب یعنی حاکمیت ،عدالت و ارزشهای الهی برجامعه اسلامی ،با لبیک به ندای رهبر ومقتدای خود از ابتدای انقلاب اسلامی خصوصا دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس و همه صحنه های فداکاری بعد از آن ازهیچ کوششی دریغ ننموده واکنون با کوله باری ارزشمند از تجربه های موفق ،آمادگی خود را همانند گذشته در جهت دفاع از ارزشهای الهی و حفظ میراث گرانقدر امام و شهداء عزیز یعنی حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می دارد.
اکنون که برکت اقتدار نظام اسلامی شاهد پیروزی های چشمگیر رزمندگان جبهه های مقاومت در عراق و سوریه و یمن و شکست استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار و صیهونیسم بین الملل هستیم. جهان بیش از گذشته به معنای ایستادگی ،مقاومت و مبارزه با ظلم ستیزی پی برده و انشالله شاهد شکوفایی اهداف آن در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.
بنابر این همه ما باید ضمن امیدواری به تحقق وعده های خداوند تعالی در یاری دوستان و یاران جبهه حق و رساندن حاکمیت و وارث زمین به صالحان و مستضعفان ، در انتظار پیروزی های بیشتر جبهه حق و رسیدن پرچم ،به صاحب آن حضرت صاحب الزمان (عج) باشیم.
ما مدافعان انقلاب اسلامی بعنوان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صحنه های دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به فعالیت های انقلابی خود ادامه و همچنان دغدغه های امام المسلمین خامنه ای عزیز راوجهه همت خویش قرار داده و ازمسئولین کشوری در قوای سه گانه ،خصوصا دولت محترم می خواهیم با عمل 

انقلابی که مهمترین وظیفه دولت مردان در نظام مقدس اسلامی است در سال (( تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی)) دین خود را به مردم عزیز و آرمان شهدا ء و امام راحل (ره) اداء نمایند.
لذا مصرانه از مسئولین کشور در همه سطوح می خواهیم:
1. با توجه به نقض برجام توسط آمریکای جنایتکار با تکیه بر رهنموده های امام خامنه ای عزیز مدظله العالی مبنی بر عدم اعتماد به دشمن ،به ملت اعتماد نموده و از سرمایه انسانی وانقلابی کشور خود در جهت رفع معضلات بهره گیرند.
2.تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواسته به حق رهبری معظم و ملت شریف ایران اسلامی است لذا از دولتمردان می خواهیم ضمن گزارش اقدامات انجام شده به ملت بیش از بیش به این امر اهتمام ورزند.
3. مسائل فرهنگی و بعضی از ولنگاری ها در جامعه اسلامی شایسته ملت مومن و انقلابی ایرانی نیست از مسئولین محترم تقاضا داریم نگذارند به اسم برنامه های فرهنگی مثل اجرای کنسرت ها ، دل خانواده معظم شهدا و مومنین جریحه دار شود.
4. با توجه به گرانی های اخیر در جامعه ،برخورد قاطع و اقدام سریع علیه غارتگران بیت المال و مفسدان اقتصادی ،خواسته به حق ملت ماست و باید زودتر نتیجه اقدامات برای مردم آشکار شود.
5. ما بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت بار دیگر با رهبر و مقتدای امام خویش پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون و اهدای جان ناقابل خود در جهت آرمان های انقلاب گوش به فرمان امام خویش بوده ودر خدمت به مردم عزیزمان اعلام آمادگی می کنیم.
والسلام

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار