خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از شناسایی 9 چالش در منطقه و برنامه ریزی برای کاهش پروژه های عملیاتی با محوریت رفع و کاهش این چالش ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۷۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20  دکتر فرهاد افشار گفت: تلاش می کنیم در پایان دوره سه ساله چالش های مهمی از جمله تداخلات مدیریتی حریم تهران و شهرستان ری، آلودگی های زیست محیطی، عبور خطوط فشارقوی برق از بافت مسکونی، کاهش ارزش فضا به واسطه مشکلات موجود، عدم توزیع متوازن جمعیت در محلات، مشکلات ناشی از نابسامانی بافت صنعتی شمال و پایین بودن برخی از سرانه های خدماتی برطرف شود.

تدوین برنامه بر اساس 7 ظرفیت مهم شهرری

افشار با اشاره به اینکه در سند راهبردی منطقه، هفت ظرفیت مهم شهرری شناسایی ومعرفی شده است، گفت: هویت تاریخی و اجتماعی، فرصت ها و زمینه های صنعتی، فضاهای کالبدی حفظ شده، حریم با شرایط خاص، گردشگری مذهبی، قرارگیری در نزدیکی کریدورهای حمل ونقل و مشاهیر آرمیده در ری از پتانسیل های مهم شهرری است.

وی در خصوص الگوی تدوین برنامه راهبردی منطقه افزود: الگوی پیشنهادی این برنامه با نگاه به شاخص ها و اصول روش CDS ترکیبی از دو مدل الگوی تدوین برنامه برای سازمان های عمومی غیرانتفاعی ( مدل برایسون) و الگوی برنامه ریزی هسته های کلیدی توسعه تهیه شده است.

 

ارسال نظرات