«نذر بهشتی» عنوان طرحی در راستای ترویج قرآن کریم است که امسال توسط آستان قدس رضوی اجرا شد و طی آن از محل نذورات زائران ۸ هزار جلد قرآن کریم به چاپ رسید.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ۸ هزار جلد قرآن کریم از محل نذورات و موقوفات مردم برای چاپ قرآن و در راستای طرح «نذر بهشتی» توسط سازمان چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید.

 

توسعه نذورات و موقوفات قرآنی در آستان امام هشتم

این اقدام ارزشمند در راستای طرح «نذر بهشتی» اتفاق افتاد که طی آن زائران حرم نورانی امام رضا(ع) در راستای توسعه فرهنگ نذر و وقف قرآن کریم با هر میزان توانایی مشارکت می‌کردند و از محل همین طرح نورانی ۸ هزار جلد قرآن کریم چاپ و تحویل آستان قدس رضوی شد.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را برای استفاده در آستان امام هشتم و یا دیگر اماکن متبرکه وقف کنند.

استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای رونق طرح نذر بهشتی

برای رونق و تبلیغ بهتر طرح نذر بهشتی از فرصت‌های مختلفی از جمله فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس، اجتماع بانوان فاطمی، فروشگاه‌های محصولات رضوی، موکب‌های استقبال از زائرین پیاده امام رضا(ع)، پایانه‌های مسافربری و راهپیمایی روز شهادت امام رضا(ع) استفاده و از این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر قرآن استفاده شد.

راه‌های مشارکت در طرح

علاقه‌مندان به انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات حرم امام رضا(ع) یا با شماره‌گیری کد دستوری #۸* و یا مراجعه به سامانه نذر و وقف رضوی به نشانی nazr.razavi.ir نذورات خود را پرداخت کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ با شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی پرداخت کنند.

ارسال نظرات