خبرهای داغ:
فتاح:

راه مدیران با مردم یکی شود/ مدیران تشریفات را کنار بگذارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مدیران باید تشریفات را کنار بگذارند و در میان مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۳۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
راه مدیران با مردم یکی شود/ مدیران تشریفات را کنار بگذارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره لزوم تواضع مدیران در جامعه اظهار کرد: مدیران باید تشریفات را کنار بگذارند و در میان مردم باشند، باید راه مدیران با راه مردم یکی شود.

وی ادامه داد: باید فاصله طبقاتی میان مدیران و محرومین در جامعه کاهش پیدا کند، ما در ایران انقلاب نکردیم که چنین فاصله‌ای بین مدیران و محرومین در جامعه ایجاد شود.

رئیس کمیته امداد افزود: این نهاد یک نهاد فراجناحی، فرامذهبی و فراقومیتی است و این مسیر حرکت اعتماد همه اقشار جامعه از جمله اهل سنت را به سمت کمیته امداد جلب کرده است، طی سال‌های اخیر به دلیل این اعتماد شاهد بودیم که اهل سنت کشور زکات خود را به کمیته امداد دادند.

فتاح با اشاره به لزوم تلاش برای سامان بخشی به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: مدیران باید به گونه‌ای وضعیت کشور را سامان بدهند که دیگر نیازی به زیرپوشش گرفتن کسی در جامعه توسط کمیته امداد نباشد.

وی ادامه داد: هر یتیم مددجوی کمیته امداد پنج حامی دارد و این حامیان به صورت میانگین ماهیانه ۲۲۰ هزار تومان به هر یتیم کمک می‌کنند، کمک‌های خیرین به ایتام شایسته تقدیر است و آن‌ها به کمیته امداد اعتماد دارند.

رئیس کمیته امداد افزود: طی ماه اخیر با مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه مواجه بودیم و این مساله رشد چشمگیر مراجعات مردمی به کمیته امداد را به دنبال داشت، از ابتدای امسال تاکنون ۶۲۰ هزار خانوار به تعداد مددجویان این افزوده شد.

فتاح با اشاره به وضعیت تحصیلی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: حدود ۷۲ هزار نفر از مددجویان این کمیته دانشجو و طلبه هستند، امسال شاهد بودیم که ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد در کنکور سراسری رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی کسب کردند.

وی ادامه داد: بالاترین نسبت ازدواج و کمترین نسبت طلاق در جامعه متعلق به مددجویان کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: امسال با وجود مشکلات اقتصادی، آمار کمک‌های مردمی به کمیته امداد رشد صعودی داشت و شاهد رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردم به این نهاد در هشت ماه نخست سال جاری بودیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار