در جلسه کمیته زنان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید شد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر بیان دستاوردهای انقلاب به منظور مقابله با جنگ روانی دشمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۳۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، رقیه صادق‌زاده اظهار داشت: اگر به کمک رهنمودهای رهبری، فضای اجتماعی جامعه را امیدوارکنیم، می‌توانیم از چنین مناسبت‌هایی برای مقابله با جنگ روانی دشمنان استفاده کنیم.

وی با تأکید بر تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال، بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و ضرورت اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب به اقشار مختلف جامعه، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به ارائه و تبیین رهاورد خود در این عرصه و بویژه در حوزه زنان و خانواده هستند.

صادق‌زاده افزود: مقایسه وضعیت زنان قبل و بعد از انقلاب، بیانگر رشد حضور و مشارکت آنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه معاندین انقلاب با سیاه نمایی، قصد کم رنگ کردن نقش مردم در صحنه انقلاب را دارند، بانوان ما باید با توجه به جایگاه خود در خانواده به عنوان مبنای اصلی فکری و ارزشی، به نشر آثار مثبت انقلاب پرداخته و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها