مادر شهید عباس بابایی در یادواره شهدای دانشجوی اهر با بیان اینکه تا روزی که زنده‌ام از انقلاب، نظام و ولایت‌فقیه دفاع می‌کنم، گفت: برخی از کسانی به مسئولیت رسیده‌اند تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان ضعیف و تسلیم‌پذیر نشان دهند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۴۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مادر شهید عباس بابایی بابیان اینکه فرزندان ما شهادت را قبول کردند تا هیچ دشمنی چشم طمع به ایران اسلامی ندوزد، اظهار داشت: شهدا از جان خود گذشتند تا مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند شاید از خود گذشتن کار هر کسی نباشد ولی شهدا با اخلاص و ایمان راهی جبهه‌ها شدند.

وی ادامه داد: هنوز فراموش نکرده‌ایم پسران ما با چه هدفی برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به جبهه‌ها رفتند ولی توصیه‌ها شهدا به من و شما این بود که از انقلاب و ولایت‌فقیه حمایت و پشتیبانی کنیم.

این مادر شهید اضافه کرد: برخی‌ها علاقه زیادی دارند تا انقلاب اسلامی تسلیم دشمنان شود و سخن من به این مسئولان این است که با تفکر غلط هم به توصیه امام راحل که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد و هم به خون شهدا خیانت کرده‌اید.

در دوازدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از خانواده‌های شهدای دانشجو جعفر زارع حصاری، رضا شکرنژاد، محمدتقی آل محمد، عباس اصلانی، رحمان قفلگری، ابوالفضل اسدی، عباس بابایی، محمدابراهیم پورعلی و عباس احمدی اصل تجلیل شد.

ارسال نظرات