فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در گفتگویی اختصاصی:

نهم دی ماه پایانی بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه روز نهم دی ماه را پایانی بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان دانست و گفت: در این روز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سرافکنده شدند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۵۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

 سرهنگ محمد رضا حیدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار داشت: باید مراسم گرامیداشت این روز بزرگ که ملت ایران اسلامی حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند با شکوه هر چه تمام‌تر در سطح شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه در سالن ۹ دی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد افزود: تجمع بزرگ مردم انقلابی شهرستان قروه در گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن ۹ دی سپاه قروه و در همین تاریخ برگزار خواهد شد.


فرمانده سپاه قروه ادامه داد: پیشنهاد برگزاری مراسم مشابه در بخش‌های تابعه شهرستان قروه نیز به فرمانداری ارائه شده است که توسط فرمانداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


وی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های سطح شهر نیز می‌توانند با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی قروه در این روز فرخنده ویژه برنامه‌ای را برگزار نمایند.


حیدری افزود: در ۹ دی سال ۸۸ مردم در استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور با بصیرت وارد صحنه شدند و حرکت هوشمندانه‌ای را صورت دادند.


به گفته وی دستگاه‌های دروغ پراکنی نظام سلطه به دنبال کوچک شمردن حماسه نهم دی ماه هستند در حالی که این روز شاهد حضور همراه با شکوه و بصیرت مردم بود و تاکیدی بر هویت ملی، هویت تاریخی، هویت مذهبی و هویت ارزشی این مرز و بوم داشت.

وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه باید در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شود که نسل‌های آینده نیز بر آن افتخار کنند.

فرمانده سپاه قروه افزود: حضور میلیونی مردم در حماسه نهم دی ماه در واقع یک واکنش هوشمندانه و به موقع بود به نقشه‌ها و اقدامات و برنامه‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی که سرافکندگی آنان را به همراه داشت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار