با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدای والامقام نخستین یادواره شهدای حوزه و دانشگاه گرمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۷۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

نخستین یادواره شهدای حوزه و دانشگاه گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدای والامقام نخستین یادواره شهدای حوزه و دانشگاه گرمی برگزار شد.

یحیی نصرتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمی در این مراسم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یادو خاطره شهدای والامقام یک امر اساسی و مهم است و تمام تلاش ما بتوانیم که در راستای اعتلای اهداف ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای والامقام را برای همیشه در دل‌ها زنده نگهداریم و از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک امر نهادینه شده و اساسی است و تمام تلاش ما بر این است که از این فرصت برای ارج نهادن ارزش‌های والای انقلاب اسلامی استفاده کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری این یادواره‌ها به عنوان یک امر اساسی و مهم حائز اهمیت است و باید مورد توجه واقع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمی بیان کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک مقدس شهدای والامقام هستیم و امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به ارمغان آمده که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است و باید از تمام ابزارها و امکانات موجود برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

نصرتی تصریح کرد: اهمیت به آرمان‌های شهدای والامقام یک هدف بسیار والاست و باید از تمام امکانات موجود در این زمینه استفاده شود تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم.

ارسال نظرات