سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)؛
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند و این اهداف تاسی از راه و قیام عاشورا است که باید از تمام تلاش خود برای نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۸۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

شهدای والامقام ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در نخستین یادواره شهدای حوزه و دانشگاهیان گرمی اظهار داشت: پیشرفت و اقتدار کشورمان در سایه خون پاک شهدا به دست آمده و هیچ گاه به دشمنان اجازه بازی با خط قرمز ملت ایران به دست دشمنان نخواهد شد و این خط قرمز همان خون پاک شهدا است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام به عنوان یک امر نهادینه شده باید در جامعه مد نظر قرار داده شود چرا که شهدای والامقام کشورمان از هیچ تلاشی برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد چرا که شهدای والامقام کشورمان از عزیزترین داشته‌هایشان گذشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان ما هم‌اکنون در جنگ تمام عیار با ملت ایران قرار دارند و با هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد هستند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند که این موضوع هیچ گاه فراموش نمی‌شود و باید از دستاوردها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

فیاضی اظهار کرد: دین ما در مقابل خانواده‌های شهدای والامقام بسیار سنگین است که باید از تمام دستاوردهای ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم که این موضوع نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه ایثارگری و دلاورمردی‌های رزمندگان است که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: شهدای والامقام ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند و این اهداف تاسی از راه و قیام عاشورا است که باید از تمام تلاش خود برای نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنیم و باید این درس را از واقعه عاشورا بگیریم و این راه را در بین نسل کنونی ترویج دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار