خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: فلسفه هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) نصرت امام زمان خویش بود که این کار خود را به خوبی هرچه تمام تر انجام داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۸۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در مراسم شب رحلت حضرت معصومه (س) که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) نصرت امام زمان خویش بود که این کار خود را به خوبی هرچه تمام تر انجام داد.
وی افزود: حضرت فامه معصومه (س) با وجود حال نامساعد و رنج و سفری که در طول سفر مورد توجه ایشان شده بود و با وجود خطراتی که در طول راه برای ایشان وجود داشت از هیچ اقدامی برای معرفی امام زمان خویش دریغ نکرد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: ایشان در هر منزلگاه چهره منافقانه مامون را به مردم معرفی و برملا و از سوی دیگر امام رضا (ع) را به درستی در بین امت های مختلف معرفی می کردند.
فاطمی نسب با اشاره به درسی که می توان از اعمال حضرت معصومه (س) گرفت، خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) نشان داد می توان با وجود مشقت، رنج ها و دردهای مختلف یار و یاور امام زمان خویش بود و ما باید از سبک زندگی ایشان به نحو احسن و اکمل درس بگیریم.
وی با بیان این که از دیگر مواردی که می توان از زندگی حضرت معصومه (س) درس گرفت مربوط به مسئله ولایت‌پذیری است، تصریح کرد: از دیگر ویژگی های حضرت معصومه (س) این است که ایشان هم مهاجره الی الله و هم مجاهده فی سبیل الله بودند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها