خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : مردم این استان در هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۰۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در نشست بررسی وضعیت کمک‌های مردمی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان در هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند گفت : ۱۸ درصد از این صدقات با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان صرف کمک‌معیشت و کمک‌های موردی به مددجویان و نیازمندان شده است.
وی با بیان اینکه ۲۵درصد صدقات استان صرف بیماران می شود افزود : این میزان رقمی معادل ۷۵۰ تا ۷۷۰ میلیون تومان را شامل می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره دیگر سهم صدقات استان نیز توضیح داد: ۱۰ درصد از مجموع مشارکت مردم در هشت‌ماهه سال جاری بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان صرف کمک‌های موردی خاص به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان شد.
وی افزود: ۹ درصد از سهم صدقه‌ها به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب کمک‌هزینه تحصیلی و اردوهای فرهنگی و تربیتی با اعتبار ۲۷۲ میلیون تومان اختصاص یافت.
رضوی بیان کرد: ۱۵ درصد از صدقات پرداختی استان سمنان در هشت ماهه نخست سالجاری نیز با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌ هزینه ازدواج صرف شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها