توسط حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه تربت حیدریه صورت گرفت؛
فرمانده هان و جمعی از شورای حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان تربت حیدریه با خانواده دانش آموزشهید کیهان شجایی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۱۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار سید آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه تربت حیدریه د رحاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدشجاعی اظهار کرد: نقش دانش آموزانی همچون کیهان شجاعی در دفاع از آرمان‌های انقلاب بی بدیل بود.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه داری در جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶۰۰۰ شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا نمودند.

سید آبادی بیان نمود: دانش‌آموزان بسیاری در دوران دفاع مقدس پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را وظیفه خود دانسته و حضور در سنگر علم را رها کرده و حضور در سنگر جهاد را وظیفه خود دانستند.

مسئول بسیج دانش آموزی تربت حیدریه، افزود: دانش‌آموزان بسیاری با وجود سن کم با دستکاری شناسنامه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و نقش پررنگی را در سنگر جهاد و شهادت ایفا کردند و به فرمود: ه امام خمینی (ره) هیچ سنگری نیست که به خون شهدای دانش‌آموز رنگین نشده باشد.

شایان ذکر است که در انتهای این دیدار نیز با اهدای هدایایی توسط فرمانده حوزه از خانواده معظم این شهیدان والامقام تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها